Rapoo, producent akcesoriów bezprzewodowych zaprezentował na targach Gamescom szeroką gamę rozwiązań dla graczy. Największym zainteresowaniem cieszyły się produkty należącej do nowej marki VPRO.
Rapoo po zdobyciu Chin, gdzie kontroluje 42 % rynku mobilnych akcesoriów komputerowych, wyruszyło na podbój Europy. Doskonałym miejscem do pochwalenia się nową serią produktów dla graczy były prestiżowe targi Gamescom, odbywające się w dniach 13-17.08 w Kolonii. Na luksusowe myszy gamingowe wcale nie trzeba wydawać fortuny, czego najlepszym przykładem jest mysz V900, członek rodziny VPRO. Gryzoń posiada siedem przycisków funkcyjnych i doskonale łączy ergonomię z ciekawą linią wzorniczą. Wysokiej jakości materiały oraz komponenty sprawiają, że V900 jest wyjątkowo trwała oraz wygodna w użytkowaniu. Mikroprzełącznik Omron gwarantuje żywotność, liczoną w kilkunastu milionach kliknięć oraz bardzo szybki czas reakcji. Myszka dysponuje sensorem laserowym pracującym w zakresie 8200 DPI. Bardzo efektownie prezentuje się podświetlenie Multicolor LED. Co ciekawe, użytkownik może wybrać jeden z szesnastu milionów kolorów.
Klawiatura V700 również należy do marki VPRO. Urządzenie posiada aż 106 programowalnych klawiszy z funkcją tworzenia makr. To opcja chętnie wykorzystywana przez zaawansowanych graczy, pozwalająca przypisać odpowiednim przyciskom polecenia systemowe lub sekwencje klawiszy. Trwałe mikroprzełączniki zapewniają długą żywotność – ponad 60 milionów operacji, zaś siła nacisku – 50 g oraz 2 mm skok klawiszy to gwarancja bardzo szybkiego czasu reakcji. Gracze docenią też anti-ghosting, czyli możliwość odczytywania przez system wielu klawiszy wciśniętych jednocześnie. Pracę V700 wspiera 32 bitowy procesor ARM taktowany częstotliwością 60 MHz.
– Marka VPRO jest najmłodszym dzieckiem Rapoo. Jej oficjalna premiera miała miejsce w czerwcu bieżącego roku. To bardzo ciekawe przedsięwzięcie, mające ogromne szanse na rynkowy sukces. Producentowi udało się połączyć przystępną cenę z wysoką jakością akcesoriów, co w przypadku akcesoriów gamingowych zdarza się niezwykle rzadko. Nie bez znaczenia jest fakt, iż zespół opracowujący linię produktów VPRO, bazuje na ogromnym doświadczeniu. Wystarczy powiedzieć, że liczbę graczy komputerowych w Chinach szacuje się na 338 milionów osób. Żaden inny kraj nie może pochwalić się taką liczbą – mówi Maciej Kowalczyk, Brand Manager Rapoo w Hama Polska.
Klawiatura V700 oraz mysz V900 trafią na półki rodzimych sklepów jesienią. Wyłącznym dystrybutorem produktów Rapoo w Polsce jest firma Hama Polska.