Czas na dziennikarstwo internetowe. Jak to robić?

Autorzy ONET

W ramach Programu Onet Autorzy wydano e-booka dla wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dziennikarstwa internetowego. Do pracy przy publikacji zostali zaproszeni eksperci i praktycy zajmujący się komunikacją w Internecie, warsztatem dziennikarza internetowego oraz prawami autorskimi. Poradnik pt. „Dziennikarstwo przyszłości. Jak publikować w internecie” zawiera teksty autorstwa Piotra Stasiaka, Grzegorza Krawczyka, Artura Roguskiego, Kazimierza Wolnego- Zmorzyńskiego oraz Wojciecha Dziomdziory.

E-poradnik Programu Onet Autorzy

E-book, który można pobrać ze strony www.autorzy.onet.pl porusza najważniejsze kwestie związane z budowaniem przekazu w Internecie. Znajdziemy w nim porady, jak pisać, by zostać znalezionym, w jakich mediach społecznościowych zaistnieć, by nas dostrzeżono, jak pisać tytuł, o czym pisać, jak redagować tekst oraz skąd brać zdjęcia, ile cytować, jak chronić swoje teksty, zawiera on także przykłady najlepszych tekstów dziennikarstwa internetowego ostatniego roku.

Dostrzegamy trendy w publikowaniu treści w Internecie, wiemy, jak ważną rolę zaczynają odgrywać konkretne osoby reprezentujące różne środowiska i punkty widzenia, dlatego prowadzimy Program Onet Autorzy. Z tego też względu zdecydowaliśmy się na wydanie poradnika dla przyszłych adeptów dziennikarstwa internetowego, w którym zawarte są niezbędne informacje dotyczące tego, jak pisać, by zostać zauważonym w Internecie, porady z zakresu własności intelektualnej czy social media. Co istotne – dzięki zaangażowaniu w projekt ekspertów z każdej z poruszanych dziedzin, e-book stanowi ciekawe oraz praktyczne kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy swoją przyszłość chcą wiązać z tym konkretnym medium – powiedziała Magdalena Jadach, Content Manager w projekcie Onet Autorzy.

Autorzy

E-book dostępny jest na http://ocdn.eu/static/template-engine/ODk7MDA_/81dd57b33780bf697fce83f838d78f4d/files/onet_ebook.pdf

Spis treści e-booka p.t. Dziennikarstwo przyszłości. Jak publikować w internecie” 

  1. Pisać, by zostać znalezionym
    Piotr Stasiak, Szef online Newsweek.pl

  1. Najlepsze teksty dziennikarstwa internetowego ostatniego roku
    Grzegorz Krawczyk, Wydawca Serwisów Informacyjnych, Onet.pl

  2. Social media – gdzie musisz zaistnieć, by zostać dostrzeżonym
    Artur Roguski, Product Manager, Fakt.pl

  1. Anatomia wiralowego artykułu (jak pisać tytuł, o czym pisać, jak redagować tekst)
    Kazimierz Wolny-Zmorzyński, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, dr hab. medioznawca i literaturoznawca

  2. Prawa autorskie – skąd brać zdjęcia, ile cytować, jak chronić swoje teksty
    Wojciech Dziomdziora, radca prawny, specjalista w zakresie prawa autorskiego, mediów, telekomunikacji i nowych technologii, zarówno na gruncie krajowym jak i międzynarodowym

Related posts

Top
font