Zostań testerem telewizorów!

testmetoo

Każdy użytkownik portalu TestMeToo.com, będzie miał szansę otrzymać do testów nowy model telewizora uznanego, międzynarodowego producenta. Testy – przeprowadzone przez użytkowników w warunkach domowych – będą miały na celu weryfikację łatwości obsługi innowacyjnego sprzętu, intuicyjność najnowszych funkcjonalności i technologii, łatwość montażu oraz oczywiście jakość obrazu i dźwięku telewizora. Będzie to pierwszy z serii testów telewizorów, które ma w planach TestMeToo.

testmetooTo już kolejny obszar, w którym serwis che dać szansę wykazania się swoim użytkownikom. Do tej pory konsumenci zarejestrowani na platformie TestMeToo testowali produkty takich firm jak: Bałtyk, Dr Irena Eris, L’Oréal, Procter & Gamble, a także Tan-Viet. – Po testach produktów z kategorii FMCG, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadzić testy sprzętów RTV AGD. Sam nieraz, przed decyzją o zakupie sprzętu, poświęcałem wiele godzin, dni, a nawet tygodni na poszukiwania opinii o produkcie i wiem jak ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Użytkownicy będą mieli okazję sprawdzić wysokiej jakości sprzęt RTV oraz dodatkowo wyrazić swoją opinię na jego temat. Z drugiej strony dajemy konsumentom ciekawe narzędzie, dzięki któremu będą mogli przeczytać zweryfikowane, rzetelne, a przede wszystkim prawdziwe opinie o produkcie – komentuje Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo.

Aby wyjść naprzeciw potrzebom Polaków TestMeToo opracowało serię testów, w których będą mogli sprawdzać i oceniać technologiczne nowości. Swoimi opiniami będą dzielić się na platformie, ułatwiając tym samym decyzje zakupowe. Wraz z uruchomieniem akcji na stronie TestMeToo pojawi się ankieta rekrutacyjna. Użytkownicy zakwalifikowani do testów, będą mogli sprawdzić jakość obrazu, dźwięku, usług sieciowych, wyrazić opinie o wyglądzie, funkcjonalności, a także współpracę z innymi urządzeniami w domu np. tablety, laptopy czy smartphony.

TestMeToo to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk.

 

Top
font