Bang&Olufsen i Komputronik

Bang&Olufsen BeoPlay H6

czyli będzie można dizajnersko zaszaleć!

Jak się dowiadujemy, firma Komputronik, która ostatnio przedstawiła dobre wyniki i ambitne plany rozwoju, wprowadza do swej oferty markę renomowaną Bang&Olufsen. Na razie będą to produkty z serii BeoPlay czyli urządzenia mobilne. Nic dziwnego, gdyż jest to segment rynku, który ostatnio bardzo dynamicznie się rozwija. Sprzęt Bang&Olufsen, uznawany za produkty klasy premium, zawsze cieszył się dużą renomą, i nawet się będzie to tylko drobny wycinek oferty, to i tak warto. Nabywców, zwłaszcza wśród tych bardziej wymagających na pewno nie zabraknie.

Bang&Olufsen BeoPlay H6

Słuchawki Bang&Olufsen BeoPlay H6 Special Edition

Komputronik, poza salonami firmowymi Bang&Olufsen, jest jedną z pierwszych sieci w Polsce, gdzie można nabyć wybrane produkty tej marki. Początkowo trafią one do sklepu internetowego, ale w planach jest jednak umieszczenie ich w ekspozycji sklepów stacjonarnych, najpierw warszawskiego i poznańskiego Megastore’u, a później także w innych salonach.

Bang&Olufsen BeoPlay A8

Głośnik Bang&Olufsen BeoPlay A8

Stale poszerzamy nasz asortyment. Dotyczy to zarówno produktów z szeroko pojętego IT, jak i AGD oraz RTV. Dbamy również o miłośników muzyki, w prowadzając do oferty kolejne propozycje sprzętu audio. Z początkiem kwietnia nawiązaliśmy współpracę z marką BOSE, teraz przyszła pora na dobrze znaną melomanom duńską markę Bang&Olufsen – komentuje Michał Dadura, Product Manager w Komputronik SA.

Bang&Olufsen BeoPlay A2

Głośnik Bang&Olufsen BeoPlay A2

A jakie produkty spod znaku Bang&Olufsen będziemy mogli nabyć w sieci Komputronik? Na początek – miejmy nadzieję – urządzenia z lifestylowej serii BeoPlay. Wśród nich pojawią się głośniki przenośne działające na Bluetooth takie, jak BeoPlay A2, wyposażony w przełomową technologię dźwięku wielokierunkowego True360, dzięki której dźwięk rozchodzi się we wszystkie strony czy elegancki Beolit 15, który dzięki dużej mocy będzie nieoceniony podczas domowych imprez. Fanów designu z pewnością zainteresuje głośnik Wi-Fi BeoPlay A9 o niestandardowym, okrągłym kształcie. Zastosowany w nim jednopunktowy system muzyczny oferuje doskonały dźwięk, który jest w stanie wypełnić nawet najbardziej przestronne pomieszczenie.

Bang&Olufsen BeoLit 15

Głośnik Bang&Olufsen BeoLit 15

Bang&Olufsen BeoPlay A9

Głośnik Bang&Olufsen BeoPlay A9

W ofercie Komputronik znalazły się także słuchawki, które przeniosą nas w świat w muzyki i dodatkowo będą stanowić ciekawy dodatek naszej stylizacji. Dostępne są modele nauszne BeoPlay H6, H2 oraz douszne BeoPlay H3, a także słuchawki EarSet 3i wyposażone w wiele użytecznych funkcji. W Komputronik będzie można kupić także stylowe słuchawki Form2i, których design doceniło nawet nowojorskie Museum of Modern Art, umieszczając je w 1992 w stałej ekspozycji.

Bang&Olufsen BeoPlay H3

Słuchawki Bang&Olufsen BeoPlay H3

Bang&Olufsen Form2i

Słuchawki Bang&Olufsen Form2i

Bang&Olufsen Play H2

Słuchawki Bang&Olufsen BeoPlay H2

Bang&Olufsen EarSet3i

Słuchawki Bang&Olufsen EarSet3i

***

Przy okazji warto wspomnieć o rozwoju bazy logistycznej firmy Komputronik. Nowy magazyn centralny został uruchomiony w czerwcu w parku logistycznym pod Poznaniem. Jego łączna powierzchnia użytkowa to ponad 20 tys. m². Do nowego obiektu, który zastąpił dotychczasowy magazyn zlokalizowany przy siedzibie głównej spółki, przeniesiono wszystkie operacje magazynowe i spedycyjne. Magazyn wysokiego składowania działa w oparciu o nowoczesny system kolektorów, posiada zaawansowaną automatyzację, która skraca czas kompletacji i pozwala obniżyć koszty jednostkowe większości procesów. Dzięki nowej organizacji magazynu możliwe będzie zwiększenie przepływu towarów o ponad 100% przy znacznie mniejszym wzroście całkowitych kosztów operacyjnych.

Magazyn Komputronik

Niewątpliwym plusem nowego magazynu jest jego lokalizacja. Jest on położony w pobliżu siedziby głównej, ale także bezpośrednio przy węźle komunikacyjnym (przecięcie autostrady A2 i drogi ekspresowej S11). To ważne, także dla dalszego rozwoju prowadzącej sprzedaż na terenie Niemiec spółki zależnej Komputronik GmbH. W sąsiedztwie zlokalizowane są centra logistyczne głównego partnera Spółki – DHL, a także firmy DPD oraz Poczty Polskiej. Pozwoli to na realizację nawet bardzo późno złożonych, wieczornych zamówień z dostawą na kolejny dzień roboczy.

Dodatkowo w obiekcie uruchomiono na powierzchni 1500 m² nowoczesną montownię komputerów i serwerów. Dzięki nowej inwestycji możliwe będzie podwojenie produkcji, także z myślą o eksporcie do partnerów z Grupy Expert International, do której Komputronik dołączył w kwietniu.
W kompleksie uruchomiono także duży Outlet – miejsce wyprzedaży końcówek serii, towarów powystawowych i odnawianych, a także pełną gamę najnowszych produktów ponad 700 producentów.

Uruchomienie nowego magazynu to nie tylko nowa lokalizacja, ale także zmiany funkcjonalne. Większa powierzchnia wiązała się z wdrożeniem nowych procesów logistycznych, uruchomieniem nowych aplikacji i zmianami w systemie obsługi zamówień. Wszystko to wymagało zaangażowania wielu osób i tygodni intensywnej pracy. Skala zmian oraz konieczność przetransportowania setek tysięcy towarów mogły spowodować pewne opóźnienia w obsłudze niewielkiej części zamówień. Tych klientów, którzy odczuli wydłużony czas realizacji ich zamówień, chcielibyśmy serdecznie przeprosić – komentuje Marcin Wnuk, Dyrektor Departamentu Logistyki w Komputronik S.A. Obecnie wszystkie systemy są w pełni uruchomione, dzięki czemu możemy realizować zamówienia jeszcze szybciej i sprawniej, zgodnie z wysokimi standardami, które staramy się zachowywać w trosce o wygodę i komfort naszych Klientów – dodaje.

Magazyn Komputronik

Uruchomienie nowego magazynu to kolejna strategiczna decyzja, która pozwoli nam na dalszy rozwój. Dzięki nowej powierzchni jesteśmy przygotowani logistycznie na dalsze zwiększanie naszej sprzedaży. Szacujemy, że to przedsięwzięcie przyniesie efekty już w tym roku w obrachunkowym. Dodatkowa przestrzeń pozwoli nam na kontynuację poszerzania naszego asortymentu o nowe kategorie produktowe, zwłaszcza w segmencie AGD i RTV, który konsekwentnie rozbudowujemy. W planach mamy zwiększenie skali sprzedaży także w innych kategoriach produktowych – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A.


GM

Czytaj także: mobilne audio wg Komputronika

Related posts

Top
font