VII TARGI EHANDLU – e-biznes w natarciu

Targi EHANDLU 2014

22 października na Stadionie Narodowym 121 wystawców związanych z branżą e-commerce prezentowało swoją ofertę, szukało klientów i kontrahentów, a licznie przybyli zwiedzający – rozwiązań, który pomogłyby im w rozwoju internetowego lub „mobilnego” przedsięwzięcia. Istotnym elementem targów były także tematyczne prezentacje, które w oparciu o konkretne przykłady przedstawiały rozmaite problemy, jak na przykład optymalizacje działań reklamowych czy wykorzystanie mediów społecznościowych jako źródła generowania sprzedaży. W kolejnym dniu odbywał się I Kongres EHANDLU. Organizatorem imprezy jest Fundacja Polak 2.0.

Targi ehandlu 2014

Zainteresowanie – tak na pierwszy rzut oka – było ogromne, więc pewnie z tego powodu organizator zrezygnował z rejestracji uczestników, dzięki czemu nie trzeba było stać w kolejkach przed wejściem, by odebrać identyfikator. Rozsądna decyzja.
Formuła targów – bardzo przyjazna, stosunkowo proste, otwarte na zwiedzających stoiska, bez zadęcia i wodotrysków, za to z osobami chętnymi do udzielania wszelkich informacji. To wszystko tworzyło bardzo dobrą atmosferę do rozmów, choć nie da się ukryć, że było i gwarno, i tłoczno.

Targi EHANDLU 2014 

Dla kogo te targi? Dla tych, co już w Internecie lub w sferze „mobilnej” działają – handlują, oferują usługi, szukają klientów, ale i dla tych, którzy biznes taki chcą zacząć. Tu mogli znaleźć wszystkie potrzebne narzędzia i fachową pomoc… i w sumie może nawet nie trzeba się na tym znać, bo targowi wystawcy prezentowali ofertę i pomoc od A do Z. A nawet więcej, gdyż zanim rozpoczniemy zmagania z wirtualną materią można skorzystać ze szkoleń z zakresu e-handlu i e-marketingu, a także porad prawnych przydatnych w takiej działalności. Na pewno bez problemu dobralibyśmy na targach odpowiadającą nam formułę sklepu internetowego – od darmowych, przez gotowe rozwiązania, na takich „szytych na miarę” kończąc.

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Shoper – dwukrotny laureat nagrody Ekomers w latach 2013 i 2012 oferujący gotowe rozwiązanie w ramach opłaty abonamentowej, zapewniający ciągłą techniczną pomoc. Dzięki temu nie musimy martwić się o kwestie programowe. Z oferty korzysta około 8000 firm, a Shoper obecny jest na rynku od około 8 lat.

Targi EHANDLU 2014

Media 4U, certyfikowany partner Google, działający na rynku e-commerce od 14 lat. Sklepy oparte na rozwiązaniach Media 4U udostępniają nawet 400 tys. produktów i obsługują 500 tys. transakcji miesięcznie, a silnik aplikacji radzi sobie nawet z 30 tys. sesji jednocześnie.

Targi EHANDLU 2014

PrestaShop – światowy lider oprogramowania Open Source oferuje darmowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Do wyboru mamy ponad 3500 modułów i szablonów oraz ponad 300 funkcji.

Targi EHANDLU 2014

2ClickShop – to realizacja sklepów internetowych oraz systemów B2B w technologii RWD. Dzięki temu strona dostosowuje się do wielkości ekranu i staje się przyjazna dla użytkowników tabletów, laptopów i smartfonów.

 

Targi EHANDLU 2014

Sklepicom – to intuicyjna aplikacja, dzięki której zarządzanie sklepem jest proste i przyjemne, zapewniająca szereg funkcji, przyjazny wygląd i wiele możliwości integracji, oferowany przez nazwa.pl.

Targi EHANDLU 2014

BlueGento – Platform for Growth. Sklep zbudowany w oparciu o sprawdzony na świecie system e-commerce Magento.

Targi EHANDLU 2014

Kei.pl – firma działająca na polskim rynku usług internetowych od 2000 roku. Posiada własne centrum danych, w którym na ponad 500 serwerach znajduje się kilkadziesiąt tysięcy stron WWW.

 

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Aby zwiększyć zaufanie do swego serwisu można przyłączyć się do programu Trusted Shop Guarantee.

Sklep internetowy to przede wszystkim dobrze wyeksponowane towary. Można oczywiście wykorzystywać gotowe zdjęcia albo być samowystarczalnym, tworząc packshoty z wykorzystaniem gotowych zestawów, oferujących także widok 3D. Rozwiązań zaprezentowanych na targach było kilka.

 Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Potrzeba uatrakcyjnić zawartość internetowej witryny? To może animacje 2D lub 3D? To także sposób na reklamę naszych usług czy towarów.

Targi EHANDLU 2014

Filmpoint zajmuje się tworzeniem kampanii i komunikacji wideo. Przekaz w formie filmu, animacji 2D czy 3D to z pewnością atrakcyjne narzędzie marketingowe, które z pewnością lepiej przekłada się na zainteresowanie klienta, do którego jest skierowane, niż statyczna, tekstowa czy graficzna informacja.

Obsługa sklepu internetowego, ale nie tylko, wiąże się z utrzymywaniem bazy danych towarów i klientów. Na targach mogliśmy znaleźć firmy specjalizujące się w tego typu rozwiązaniach.

Targi EHANDLU 2014

Edrone to pierwszy CRM dla e-commerce. Dzięki niemu możemy prowadzić tworzącą się automatycznie bazę klientów i użytkowników, rejestrować ich aktywność i kierować do odpowiednich grup informacje mailowe czy też za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Targi EHANDLU 2014

Octawave – polska chmura obliczeniowa działająca od ponad 2 lat. Z jej usług korzysta ponad 5000 klientów, między innymi TUI, Pracuj.pl, Aviva, Coca Cola. Z ostatnich propozycji warto wspomnieć Market aplikacji – miejsce, w którym deweloper może wystawić na sprzedaż gotową do użycia aplikację, a klient Oktawave (użytkownik końcowy) kupić ją i uruchomić. Inna inicjatywa to Chmura dla startupów internetowych, którym firma oferuje pomoc i daje finansowe wsparcie w postaci korzystania z jej zasobów.

Targi EHANDLU 2014

Internet to ogrom informacji, wśród których nie zawsze łatwo jest znaleźć te nam potrzebne, ale i potrzeba sporo wysiłku, by znaleźć także klienta, na którym nam zależy. Jest jednak sporo firm i narzędzi, które proces ten mogą ułatwić i zwiększyć efektywność naszych działań. Reklama dźwignią handlu – także e-handlu…, a wtedy to e-reklama. Firm oferujących usługi w tym zakresie cała paleta – kampanie mailowe, reklamy mobilne, spersonalizowane, wykorzystujące portale społecznościowe i marketing szeptany.

Targi EHANDLU 2014

NetsprintSearch to dział firmy Netsprint, który zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem systemów IT dla firm i instytucji funkcjonujących online. Stara się dostarczać rozwiązania mające na celu serwowanie użytkownikowi serwisów online dokładnie tych treści, którymi jest zainteresowany. Może to być szukanie aktywne (poprzez wyszukiwarkę) lub pasywne (proponowanie użytkownikowi treści powiązanych kontekstowo do właśnie oglądanej lub pasujących do jego zainteresowań).

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Cube Group – to kompleksowy e-marketing – od opracowywania strategii komunikacyjnej i kreacji, przez dobór mediów, przeprowadzenie kampanii, optymalizację, aż po raportowanie oraz przygotowanie wytycznych dla przyszłych działań reklamowych w Internecie. Agencja działa w obszarach SEM (SEO i PPC), afiliacji, mobile oraz e-mail marketingu, a także analityki internetowej.

Targi EHANDLU 2014

S3 – System3, marka grupy K2 dedykowana do obsługi małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie SEO, przygotowywania grafiki na strony, prowadzenia FanPage, tworzenia stron i sklepów internetowych, marketingu i reklamy w Internecie.

Targi EHANDLU 2014

Traffictrends – marketing internetowy. Specjaliści firmy zapewniają kompleksową obsługę wszelkich kanałów internetowych służących do komunikacji z klientem, w tym także mediów społecznościowych.

Targi EHANDLU 2014

Freshmail – email marketing. Firma zapewnia zaawansowane technologie i specjalistyczne narzędzia niezbędne w tworzeniu efektywnych kampanii mailowych. Dysponuje własnymi bazami danych, a w 2013 roku za pomocą FreshMaila zostało dostarczonych 5 miliardów emaili do polskich użytkowników.

 Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Hurra.com i TV Tracking to sposób na monitorowanie reklam telewizyjnych w czasie rzeczywistym. Monitorować możemy zarówno swoje spoty, jak i konkurencji, ale także obserwować wpływ kampanii na ruch na naszej stronie internetowej.

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Supertreść – to pomoc w zakresie optymalizacji stron internetowych, tłumaczeń, pisania tekstów.

Targi EHANDLU 2014

Jeśli chcesz być spokojny o funkcjonowanie swojej strony, możesz opiekę powierzyć fachowcom z www.supermonitoring.pl, którzy będą jej strzec przed awariami.

 

Targi EHANDLU 2014

Krajowy Rating Adresów Pocztowych – zbiera informacje o niedostarczonych przesyłkach. Dzięki temu zapewnia zminimalizowanie strat z tytułu niedostarczonych przesyłek. Przydatne narzędzie dla sklepów internetowych, portali aukcyjnych, firm wysyłkowych czy windykacyjnych.

Jak sklep, to i płatności – i niemal pełen przegląd najbardziej znanych operatorów oferujących rozmaite formy płatności.

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Zakupiony w sklepie towar trzeba klientowi wysłać, zapewnić logistykę. Jak? W przestrzeni targowej prawie w każdym miejscu w zasięgu wzroku można było znaleźć firmę oferującą dostarczanie przesyłek.

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Targi EHANDLU 2014

Jeśli nie dysponujemy programistyczną wiedzą, ale mamy pomysł na aplikacje lub potrzebę stworzenia konkretnego programistycznego rozwiązania, możemy pracę nad aplikacją zlecić wyspecjalizowanej firmie developerskiej.

Targi EHANDLU 2014

DigitalVirgo – firma świadcząca usługi w zakresie projektowania i wdrażania aplikacji na telefony i tablety. Mogą to być aplikacje promocyjne, informacyjne, dedykowane, gry zarówno dla systemu Android, iOS, Windows Phone.

Targi EHANDLU 2014

Programiści z eEngine.pl zajmują się tworzeniem oprogramowania dla biznesu oraz instytucji naukowych. Projektują rozwiązania dla systemów sprzedażowych i logistycznych, aplikacje analityczne.

Targi EHANDLU 2014

PartnerSheep – studio deweloperskie specjalizujące się w przygotowywaniu sklepów internetowych na platformy mobilne i integracji z systemem płatności mobilnych. Firma jest pierwszym dostawcą certyfikowanym płatności MasterCard.

Targi EHANDLU 2014

Z targowych ciekawostek wspomnijmy jeszcze aplikację – eHat.me – zbiórki w Internecie. To usługa umożliwiająca przeprowadzenie i rozliczenie dowolnej zbiórki pieniężnej w sieci, na przykład w celu rozliczenia wspólnego wypadu znajomych za miasto czy zgromadzenia środków na potrzeby komitetu rodzicielskiego w szkole.

Targi EHANDLU 2014

Targi trwały jeden dzień. Tylko jeden, ale i w tym czasie można było dokonać przeglądu całej problematyki sfery e-commerce, wiele się dowiedzieć o internetowym i „mobilnym” biznesie oraz poznać możliwości polskich firm. Z pewnością warto było się na targi wybrać. Organizatorom wypada więc pogratulować, a wystawcom życzyć pozyskania nowych klientów. Do zobaczenia za rok.

Grzegorz Mosieniak
oid24.pl

Related posts

Top
font